torsdag den 17. oktober 2013

Dagens boksekamp

I det ene ringhjørne: Tordenbaby - 4 måneder minus 2 dage gammel og meget stædig.
I det andet ringhjørne: Tordenmor - 29 år gammel og mindst lige så stædig!

Første runde: Uafgjort. Tordenbaby tog måske nok en lur, men den varede kun 40 minutter, og det er altså ikke meget, når det indtil for få dage siden hed 3,5 time!

Anden runde: Halvanden time senere. Point til Tordenbaby. "Drop nu bare både slyngevugge og vuggeviser og alt det der. Det kan godt være, at jeg gnider mine øjne og er synligt træt - jeg vil ikke sove. Og i øvrigt vil jeg gerne have en tør ble, tak!" (Minuspoint til Tordenmor for ikke at have opdaget det...)

Tredje runde: En halv time senere. Point til Tordenmor - men ikke uden kamp. "Waaawaaa, jeg vil ikke have hue på. Waaawaaa, jeg vil ikke puttes i voksien. Waaawaaa, det kan godt være, at barnevognen nu kører og jeg ligger dejligt, jeg vil i hvert fald ikke soo... Zzzzzz..."

Nu krydser jeg bare alle fingre og tæer for, at det kan blive en lur på et par timer nu. Det trænger vi begge til. Men jeg har allerede været nede og trille ekstra én gang, så der kæmpes stadig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar